U mondu ùn hè mai statu mancatu di bellezza naturale è d'alberghi di lussu. Quandu i dui sò cumminati, chì tipu di scintille si scontreranu ? In l'ultimi anni, l'"alberghi di lussu salvaticu" sò diventati populari in u mondu sanu, è hè u desideriu ultimu di a ghjente di vultà à a natura.
I novi travagli di Whitaker Studio fiuriscenu in u desertu accidentatu di California, sta casa porta l'architettura di container à un novu livellu. Tutta a casa hè prisentata in forma di "starburst". L'impostazione di ogni direzzione massimizza a vista è furnisce una luce naturale sufficiente. Sicondu e diverse zone è usi, a privacy di u spaziu hè stata ben cuncipita.
In e zone desertiche, a cima di un affioramentu rocciosu hè accumpagnata da un picculu fossu lavatu da l'acqua piovana. L'"esoscheletru" di u cuntinidore hè sustinutu da colonne di basa di cimentu, è l'acqua scorre à traversu ellu.
Sta casa di 200 m² cuntene una cucina, un salottu, una sala da pranzu è trè camere da letto. I lucernari nantu à i container basculanti inundanu ogni spaziu di luce naturale. Una varietà di mobili si trova ancu in tutti i spazii. In u fondu di l'edifiziu, dui container marittimi seguitanu u terrenu naturale, creendu una zona esterna riparata cù una terrazza in legnu è una vasca idromassaggio.
E superfici esterne è interne di l'edifiziu saranu dipinte di un biancu brillanti per riflette i raggi di u sole di u desertu caldu. Un garage vicinu hè dotatu di pannelli solari per furnisce à a casa l'elettricità di chì hà bisognu.
Data di publicazione: 24-01-22



