Attualmente, a maiò parte di a ghjente presta attenzione à a riduzione di carbone di l'edificii nantu à l'edificii permanenti. Ùn ci sò micca assai ricerche nantu à e misure di riduzione di carbone per l'edificii tempuranei nantu à i cantieri. I dipartimenti di prughjettu in i cantieri cù una durata di vita di menu di 5 anni utilizanu generalmente case modulari riutilizzabili, chì ponu esse riutilizate. Riduce u sprecu di materiali di custruzzione è riduce l'emissioni di carbone.
Per riduce ulteriormente l'emissioni di carbone, questu prughjettu sviluppa un sistema fotovoltaicu modulare girabile per u prughjettu di casa modulare girabile per furnisce energia pulita durante u so funziunamentu. U listessu sistema fotovoltaicu girabile hè dispostu nantu à l'edifiziu tempurale di u dipartimentu di prughjettu di u cantiere, è u supportu fotovoltaicu standardizatu è u so cuncepimentu di u sistema fotovoltaicu sò realizati in modu mudulare, è u cuncepimentu integratu modularizatu hè realizatu cù una certa specificazione di modulu unitariu per furmà un pruduttu tecnicu integratu è mudularizatu, staccabile è girabile. Stu pruduttu migliora l'efficienza di u cunsumu energeticu di u dipartimentu di prughjettu attraversu a "tecnologia flessibile diretta di almacenamiento solare", riduce l'emissioni di carbone durante u funziunamentu di edifici tempuranei in u cantiere, è furnisce supportu tecnicu per a realizazione di l'ubbiettivu di edifici à carbone quasi zero.
L'energia distribuita hè un metudu di furnimentu d'energia chì integra a pruduzzione è u cunsumu d'energia disposti da u latu di l'utente, ciò chì riduce a perdita durante a trasmissione di l'energia. L'edificii, cum'è u corpu principale di u cunsumu d'energia, utilizanu energia fotovoltaica di generazione di energia inattiva nantu à i tetti per realizà l'autoconsumu, ciò chì pò prumove u sviluppu di u almacenamentu d'energia distribuita è risponde à l'ubbiettivu naziunale di doppiu carbone è à a pruposta di u 14esimu Pianu Quinquennale. L'autoconsumu di l'energia di l'edificii pò migliurà u rolu di l'industria di l'edilizia in l'ubbiettivi di doppiu carbone di u paese.
Stu schedariu studia l'effettu di l'autocunsumu di a generazione di energia fotovoltaica di l'edifizii tempuranei in i cantieri di custruzzione, è esplora l'effettu di riduzione di u carbone di a tecnulugia fotovoltaica mudulare. Stu studiu si cuncentra principalmente nantu à u dipartimentu di prughjettu di case di tipu mudulare in u cantiere. Da una parte, postu chì u cantiere hè un edifiziu tempuraneu, hè faciule d'esse trascuratu in u prucessu di cuncepimentu. U cunsumu d'energia per unità di superficia di l'edifizii tempuranei hè di solitu altu. Dopu chì u cuncepimentu hè ottimizatu, l'emissioni di carbone ponu esse ridutte efficacemente. Da l'altra parte, l'edifizii tempuranei è l'installazioni fotovoltaiche mudulari ponu esse riciclati. In più di a generazione di energia fotovoltaica per riduce l'emissioni di carbone, u riutilizazione di i materiali di custruzzione riduce ancu assai l'emissioni di carbone.
A tecnulugia di "accumulazione solare, flessibilità diretta" hè un mezzu tecnicu impurtante è un modu efficace per ottene a neutralità di u carbone in l'edificii.
Attualmente, a Cina adatta attivamente a struttura energetica è prumove u sviluppu à basse emissioni di carbone. In settembre 2020, u presidente Xi Jinping hà prupostu un scopu à doppiu carbone à a 75a sessione di l'Assemblea Generale di e Nazioni Unite. A Cina righjunghjerà u so piccu di emissioni di diossidu di carbone da u 2030 è ghjunghjerà à a neutralità di u carbone da u 2060. "I suggerimenti di u Cumitatu Centrale di u Partitu Cumunistu Cinese nantu à a formulazione di u quattordicesimu pianu quinquennale per u sviluppu ecunomicu è suciale naziunale è l'ubbiettivi à longu andà per u 2035" anu indicatu chì hè necessariu prumove a rivoluzione energetica, migliurà a capacità di cunsumu è almacenamentu di nova energia; accelerà a prumuzione di u sviluppu à basse emissioni di carbone, sviluppà edifici verdi è riduce l'intensità di l'emissioni di carbone. Cuncentrandosi nantu à l'ubbiettivi à doppiu carbone di a neutralità di u carbone è e raccomandazioni di u quattordicesimu pianu quinquennale, diversi ministeri è cummissioni naziunali anu successivamente introduttu politiche di prumuzione specifiche, frà e quali l'energia distribuita è l'almacenamentu di energia distribuita sò e direzzioni chjave di sviluppu.
Sicondu e statistiche, l'emissioni di carbone da l'operazioni di l'edifizii rapprisentanu u 22% di l'emissioni totali di carbone di u paese. U cunsumu d'energia per unità di superficia di l'edifizii publichi hè aumentatu cù a custruzzione di edifici di sistemi centralizati à grande scala è à grande scala custruiti di novu in e cità in l'ultimi anni. Dunque, a neutralità di u carbone di l'edifizii hè una parte impurtante di u paese per ottene a neutralità di u carbone. Una di e direzzione chjave di l'industria di a custruzzione in risposta à a strategia naziunale di neutralità di u carbone hè di custruisce un novu sistema elettricu di "fotovoltaicu + carica bidirezionale + DC + cuntrollu flessibile" (almacenamentu fotovoltaicu direttu flessibile)" in a situazione di elettrificazione cumpleta di u cunsumu d'energia in l'industria di a custruzzione. Si stima chì a tecnulugia di "almacenamentu solare direttu flessibile" pò riduce l'emissioni di carbone di circa u 25% in l'operazioni di l'edifizii. Dunque, a tecnulugia di "flessibilità diretta di l'almacenamentu solare" hè una tecnulugia chjave per stabilizà e fluttuazioni di a rete elettrica in u campu di l'edifizii, accede à una grande parte di l'energia rinnuvevule è migliurà l'efficienza elettrica di l'edifizii futuri. Hè un mezzu tecnicu impurtante è un modu efficace per ottene a neutralità di u carbone in l'edifizii.
Sistema Fotovoltaicu Modulare
L'edifizii tempuranei in u situ di custruzzione utilizanu soprattuttu case di tipu mudulare riutilizzabili, dunque un sistema di moduli fotovoltaici mudulari chì pò ancu esse giratu hè cuncipitu per e case di tipu mudulare. Stu pruduttu di custruzzione tempuranee fotovoltaicu di situ à zero emissioni di carbone usa a modularizazione per cuncepisce supporti fotovoltaici standardizati è sistemi fotovoltaici. Prima, hè basatu annantu à duie specifiche: casa standard (6 × 3 × 3) è casa di passerella (6 × 2 × 3), u layout fotovoltaicu hè realizatu in modu piastrellatu nantu à a cima di a casa di tipu mudulare, è i pannelli fotovoltaici in siliciu monocristallinu sò posti nantu à ogni cuntainer standard. U fotovoltaicu hè postu nantu à u supportu fotovoltaicu sottu per furmà un cumpunente fotovoltaicu mudulare integratu, chì hè issatu in tuttu per facilità u trasportu è u trasferimentu.
U sistema di generazione d'energia fotovoltaica hè cumpostu principalmente da moduli fotovoltaici, una macchina integrata di cuntrollu d'inverter è un pacchettu di batterie. U gruppu di prudutti hè custituitu da duie case standard è una casa di corridoiu per furmà un bloccu unitariu, è sei blocchi unitarii sò cumminati in diverse unità di spaziu di u dipartimentu di prughjettu, in modu da adattassi à a dispusizione spaziale di u dipartimentu di prughjettu è furmà un pianu di prughjettu prefabbricatu à zero carbone. I prudutti modulari ponu esse variati è adattati liberamente à prughjetti è siti specifici, è utilizanu a tecnulugia BIPV per riduce ulteriormente l'emissioni di carbone di u sistema energeticu generale di l'edifiziu di u dipartimentu di prughjettu, dendu a pussibilità à l'edificii publichi in diverse regioni è in climi diversi di ghjunghje à obiettivi di neutralità di carbone. A strada tecnica per riferimentu.
1. Cuncepimentu mudulare
U cuncepimentu integratu modulare hè realizatu cù moduli unitari di 6m × 3m è 6m × 2m per realizà un fatturatu è un trasportu convenientu. Garantisce un sbarcu rapidu di u produttu, un funziunamentu stabile, un costu operativu bassu è riduce u tempu di custruzzione in situ. U cuncepimentu modulare realizza a prefabbricazione di a fabbrica assemblata, l'impilamentu è u trasportu generale, u sollevamentu è a cunnessione di bloccaggio, chì migliora l'efficienza, simplifica u prucessu di custruzzione, accurta u periodu di custruzzione è minimizza l'impattu nantu à u situ di custruzzione.
Principali tecnulugie modulari:
(1) L'accessori d'angulu coerenti cù a casa di tipu mudulare sò cunvenienti per a cunnessione di u supportu fotovoltaicu mudulare cù a casa di tipu mudulare sottu;
(2) U disignu fotovoltaicu evita u spaziu sopra i raccordi d'angulu, affinchì i supporti fotovoltaici possinu esse impilati inseme per u trasportu;
(3) Struttura di ponte modulare, chì hè cunveniente per u layout standardizatu di cavi fotovoltaici;
(4) A cumbinazione mudulare 2A+B facilita a pruduzzione standardizata è riduce i cumpunenti persunalizati;
(5) Sei moduli 2A+B sò cumminati in una piccula unità cù un picculu inverter, è duie piccule unità sò cumminate in una grande unità cù un inverter più grande.
2. Cuncepimentu à bassu carbone
Basatu annantu à a tecnulugia zero-carbonu, sta ricerca cuncepisce prudutti di custruzzione tempuranee fotovoltaiche di situ zero-carbonu, cuncepimentu mudulare, pruduzzione standardizata, sistema fotovoltaicu integratu, è supportu di trasfurmazione mudulare è apparecchiature di almacenamiento di energia, cumpresi moduli fotovoltaichi è moduli inverter, moduli di batteria per furmà un sistema fotovoltaicu chì realizza zero emissioni di carbonu durante l'operazione di u dipartimentu di prughjettu di u situ di custruzzione. I moduli fotovoltaichi, i moduli inverter è i moduli di batteria ponu esse smuntati, cumminati è vultati, ciò chì hè cunveniente per vultà i prughjetti inseme cù a casa di tipu scatula. I prudutti mudulari ponu adattassi à i bisogni di diverse scale attraversu cambiamenti di quantità. Questa idea di cuncepimentu di moduli staccabili, cumminabili è unitarii pò migliurà l'efficienza di a pruduzzione, riduce l'emissioni di carbonu è prumove a realizazione di obiettivi di neutralità carbonica.
3. Cuncepimentu di u sistema di generazione di energia fotovoltaica
U sistema di generazione di energia fotovoltaica hè cumpostu principalmente da moduli fotovoltaici, una macchina integrata di cuntrollu di l'inverter è un pacchettu di batterie. U fotovoltaicu di a casa di tipu mudulare hè dispostu in modu piastrellatu nantu à u tettu. Ogni container standard hè stallatu cù 8 pezzi di pannelli fotovoltaici in siliciu monocristallinu cù una dimensione di 1924 × 1038 × 35 mm, è ogni container di corridoiu hè stallatu cù 5 pezzi di pannelli fotovoltaici in siliciu monocristallinu cù una dimensione di 1924 × 1038 × 35 mm.
Durante u ghjornu, i moduli fotovoltaichi generanu elettricità, è u controller è l'inverter cunvertenu a corrente continua in corrente alternata per l'usu di u caricu. U sistema dà priorità à furnisce energia elettrica à u caricu. Quandu l'energia elettrica generata da u fotovoltaicu hè più grande di a putenza di u caricu, l'energia elettrica in eccessu caricherà a batteria attraversu u controller di carica è scarica; quandu a luce hè debule o di notte, u modulu fotovoltaicu ùn genera micca elettricità, è a batteria passa per a macchina integrata di cuntrollu di l'inverter. L'energia elettrica immagazzinata in a batteria hè cunvertita in corrente alternata per u caricu.
Riassuntu
A tecnulugia fotovoltaica mudulare hè applicata à a zona d'uffiziu è à a zona di vita di u dipartimentu di u prugettu in u situ di custruzzione di l'Edificiu 4~6 in u Parcu Industriale Automobile di a Nova Energia di Pingshan, Shenzhen. Un totale di 49 gruppi sò disposti in u gruppu 2A+B (vede a Figura 5), dotati di 8 inverter. A capacità tutale installata hè di 421,89 kW, a generazione media annuale di energia hè di 427.000 kWh, l'emissione di carbone hè di 0,3748 kgCOz/kWh, è a riduzione annuale di carbone di u dipartimentu di u prugettu hè di 160 tC02.
A tecnulugia fotovoltaica mudulare pò riduce efficacemente l'emissioni di carbone in u situ di custruzzione, cumpensendu a trascuranza di a riduzione di l'emissioni di carbone in a fase iniziale di custruzzione di l'edifiziu. A modularizazione, a standardizazione, l'integrazione è u fatturatu ponu riduce assai u sprecu di materiali di custruzzione, migliurà l'efficienza d'usu è riduce l'emissioni di carbone. L'applicazione in u campu di a tecnulugia fotovoltaica mudulare in u novu dipartimentu di prughjetti energetichi permetterà infine di ottene un tassu di cunsumu di più di u 90% di energia pulita distribuita in l'edifiziu, più di u 90% di a suddisfazione di l'uggetti di serviziu è riduce l'emissioni di carbone di u dipartimentu di prughjetti di più di u 20% ogni annu. Oltre à riduce l'emissioni di carbone di u sistema energeticu generale di l'edifiziu di u dipartimentu di prughjetti, BIPV furnisce ancu una strada tecnica di riferimentu per l'edificii publichi in diverse regioni è in diverse cundizioni climatiche per ghjunghje à obiettivi di neutralità di carbone. Realizà ricerche pertinenti in questu campu in tempu è coglie sta rara opportunità pò fà chì u nostru paese pigli l'iniziativa è guidà stu cambiamentu rivoluzionariu.
Data di publicazione: 17-07-23



