L'8 di dicembre di u 2017, a prima Fiera Culturale di u Transitu Ferroviariu Urbanu Cinese, urganizata in cumunu da l'Associazione Cinese di u Transitu Ferroviariu Urbanu è u Guvernu di Shenzhen, s'hè tenuta in Shenzhen.
A sala di mostra di a cultura di a sicurezza hè stata aperta cù successu cù a riunione di un gran numeru di imprese è istituzioni di trasportu ferroviariu, Beijing GS Housing Co., Ltd. hà assistitu à a mostra cum'è un espositore impurtante.
A mane di l'8, u sgiò Zhao Tiechui, membru di u Cumitatu Naziunale di a Cunferenza Cunsultativa Pulitica di u Populu Cinese (CPPCC), anzianu direttore aghjuntu di l'Amministrazione Statale di a Sicurezza, è presidente di l'Associazione Cinese per a Sicurezza di u Travagliu, hè ghjuntu à u situ di a mostra è hà presentatu pareri guida nantu à tutti l'aspetti di u travagliu di u centru di cultura di sicurezza.
Dopu, u sgiò Zhao Tiezhi hà visitatu l'area di mostra di GS Housing, è hà spressu i so elogi per u travagliu di pruduzzione standardizatu di a cumpagnia, è hà espressu a so speranza in u sustegnu cumpletu di GS Housing à a pruduzzione sicura di u transitu ferroviariu.
U sgiò Li Ensen, direttore generale di Beijing GS Housing Co., Ltd., hà espressu u sviluppu pusitivu di u travagliu di cuntrollu di a pruduzzione di sicurezza di GS Housing.
A signora Wang Hong, direttrice di l'uffiziu di Shenzhen di Guangdong Dongfang Guangxia modular housing Co., Ltd. è u sgiò Zhao Tiechui, presidente di l'Associazione Cinese per a sicurezza di u travagliu, anu fattu una foto di gruppu.
U Signore Niu Quanwang, Direttore Generale di a Divisione d'Investimenti di GS Housing, hà avutu una cumunicazione curdiale cù u Signore Feng Xiangguo, ghjurnalistu di China Safety Production News, scambiendu cun entusiasmu opinioni custruttive nantu à a pruduzzione standardizata.
Centru culturale di sicurezza chì aderisce à u principiu di a sicurezza in a pruduzzione, custruzzione verde, attraversu i pannelli elettronichi, robot multi-puntu, libri elettronichi, sperienza di realtà virtuale VR, sessione elettronica di dumande è risposte è altri metudi high-tech, diversificati è cumpleti per mustrà à u publicu a sicurezza di u trafficu ferroviariu urbanu in a pratica di pruduzzione, grandi successi in u campu di a cultura di sicurezza sò stati approfonduti.
Una risorsa hè spartuta da tutti. Durante a mostra, u sgiò Duan Peimeng, ingegnere capu di GS Housing, è esperti in u campu di u trasportu ferroviariu urbanu anu interagitu trà di elli nantu à u travagliu di sicurezza di a pruduzzione, è anu presentatu u pruduttu caratteristicu di GS Housing: Casa modulare.
Cum'è l'unichi espositori di alloggi temporanei chì rapprisentanu a sala di mostra di a cultura di sicurezza, u sgiò Duan hà indicatu i vantaghji eccezziunali di l'edifiziu in u campu di a pruduzzione di sicurezza di l'alloghji modulari, l'edifiziu hè sempre statu e caratteristiche di u produttu di "alloghju modulare" è di gestione di prima linea di "pruduzzione sicura è civilizzata", difendendu vigorosamente u novu modu di custruzzione di custruzzione verde.
Attraversu sta mostra, GS housing capisce attivamente a custruzzione culturale di u transitu ferroviariu urbanu, è cum'è unu di l'espositori impurtanti di u padiglione in a sala di a cultura di a sicurezza, continueremu à tene à mente a missione di a sicurezza di a produzzione, metteremu a custruzzione di case modulari in a marea di u sviluppu di u transitu ferroviariu rurale, è faremu u portavoce di "produzione sicura".
Data di publicazione: 03-08-21



