U dopumeziornu di u 29 d'aostu, u sgiò Wu Peilin, direttore di l'uffiziu di liason in Pechino di Xiangxi Tujia è Miao Autonoma di a Pruvincia di Hunan (in seguitu chjamata "Xiangxi"), hè ghjuntu à l'uffiziu GS Housing in Pechino per sprime i so ringraziamenti sinceri à GS Housing Group per u nostru sustegnu à u travagliu di riduzione di l'impieghi è di a puvertà di l'uffiziu di Pechino di Xiangxi è u nostru aiutu à i travagliadori migranti in Xiangxi.
U sgiò Zhang Guiping, presidente di u GS Housing Group, hà assistitu personalmente à a ricezione è hà datu un caldu benvenutu à u direttore Wu Peilin è à a delegazione.
U sgiò Wu Peilin è a so squadra sò ghjunti à u Gruppu GS Housing per discute l'investimentu è a custruzzione di a basa di furmazione di u travagliu in Xiangxi, è anu attribuitu à u Gruppu GS Housing "Base di Pechino per l'Impiegu è a Riduzione di a Povertà di a Prefettura Autonoma di Xiangxi Tujia è Miao".
Sottu à una cunsiderazione cumpleta, l'Uffiziu di Liaison di Xiangxi in Pechino hà sceltu GS Housing Group cum'è a basa di Pechino per l'impiegu è a riduzione di a puvertà per i travagliadori migranti in a Prefettura di Xiangxi. À questu riguardu, GS Housing Group hè assai onoratu, questu hè fiducia, ma ancu una rispunsabilità. GS Housing accoglie calorosamente u vastu numeru di persone in cerca di travagliu in Xiangxi per vene in a cumpagnia per l'impiegu. GS Housing li furnisce impieghi adatti è li garantisce efficacemente, diritti è interessi legittimi, è assume attivamente responsabilità corporative.
Csò circaucità nativa
Mentre persegue i profitti di l'impresa, u presidente di u gruppu GS Housing, u sgiò Zhang Guiping, presta più attenzione à piglià l'iniziativa per assumersi responsabilità suciali.
Si preoccupa di a so cità nativa, furnendu guasi 500 impieghi per i travagliadori migranti in a so cità nativa, è 1.500 persone sò state impiegate prima è dopu.
Hè pienu d'entusiasmu per dà un feedback à a so cità nativa, rimbursà a sucietà, aiutà i travagliadori migranti poveri di a so cità nativa à truvà impieghi senza intoppi, è aiutalli à sbarrazzassi gradualmente di a miseria per mezu di l'impulsu di l'imprese.
Ùn hà micca scurdatu a so intenzione uriginale, hà sempre tenutu in mente a missione di l'impresa, hà assuntu cuscientemente e rispunsabilità suciali, è, cum'è sempre, hà integratu strettamente u sviluppu di l'impresa cù l'impiegu è l'alleviamentu di a puvertà, è hà furnitu un forte sustegnu per l'alleviamentu di a puvertà in a Prefettura di Xiangxi.
Ùn abbiate paura di a longa strada chì ci aspetta, state attenti à u core di a fundazione di u populu. U sgiò Zhang Guiping s'impegna à custruisce un "ponte d'impiegu" trà l'alloghju GS è Xiangxi, à custruisce una "scena d'impiegu" per i travagliadori migranti in a so cità nativa, è à apre una "strada d'impiegu" per a prosperità cumuna di i paisani.
Senza tregua nantu à a linea
Cum'è membru di GS Housing, i travagliadori migranti di Xiangxi sò diligenti è bravi, abnegati è autodisciplinati, è anu fattu cuntribuzioni indelebili à u sviluppu di GS Housing.
In u 2020, à l'iniziu di l'epidemia di Covid-19, i travagliadori migranti in a Prefettura di Xiangxi in alloggi GS, indipendentemente da a so sicurezza persunale, anu superatu u cuntrollu di u trafficu, l'alimentu è l'alloghju scomodi, i travaglii pisanti è a corsa, i tempi stretti è u risicu di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie in questa battaglia contr'à a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie. In casu di grande difficultà, ci simu riuniti rapidamente è ci simu precipitati in prima linea per realizà i travaglii d'installazione. In elli, pudete vede l'altu spiritu è e lotte di e persone chì alloggianu GS!
Cum'è a petra angulare di u sviluppu corporativu, a rispunsabilità suciale hè a basa per chì una sucietà si stabilisca. Sottu à a nova nurmalità di l'ecunumia, solu adempiendu attivamente à e rispunsabilità suciali l'imprese ponu prumove un sviluppu ecunomicu è suciale sustenibile è custruisce un avvene megliu inseme.
In u futuru, GS Housing cuntinuerà à cumpiendu attivamente a rispunsabilità storica affidata da a nova era, cù u sentimentu di "Spergu chì tutti sianu pieni è caldi", cù i pedi per terra per benefiziu di a ghjente, è piglierà l'iniziativa per assume responsabilità suciali.
Data di publicazione: 01-09-22




